MARTA HASKINS

Jestem założycielką szkoły Samadhi Joga oraz portalu Joga-online.pl. Joga stała się dla mnie sposobem na życie w 2002 roku kiedy to po raz pierwszy zapisałam się na zajęcia Jogi w Sydney w Australii. W lutym 2009 roku skończyłam w Sydney szkolenie nauczycielskie akredytowane przez „Yoga Alliance RYT 200”.
Jestem certyfikowaną nauczycielką jogi oraz członkiem Międzynarodowej Organizacji Jogowej: ERYT 500+ Alliance Accredited. Uczyłam się Vinyasy pod okiem wyjątkowych australijskich nauczycieli jak Idit Tamir, Sue White, Katie Manitas (director of Jivamukti yoga studio in Sydney), Keith Kempis (music in Vinyasa). Język Sanskrytu przekazała mi Jannie Cover: profesorka Universytety of Sydney. Uczyłam się również w UK i tam otrzymałam w 2007 roku dyplom „Ashtanga yoga”. Rok 2006 dał mi możliwość nauczania jogi w Dubaju, a w 2005 roku otrzymałam „Diploma of yoga teacher the Kevala Center” w Londynie, UK. I tak na mojej drodze życia spotkałam wiele wspaniałych ludzi, którzy do dzisiaj są dla mnie inspiracją do tworzenia Samadhi Joga w Warszawie.
W 2012 roku ukończyłam kolejny kurs. Tym razem Ashtanga – akredytowany przez międzynarodową organizację „Yoga Alliance RYT 500” godzin co sprawia, iż ukończyłam 700 godzin Międzynarodowych Szkoleń Jogi.
Jestem również nauczycielką: Terapii Jogą Hormonalną. Ukończyłam szkolenie u samej Dinah Rodrigues i sama praktykuję Jogę Hormonalną codziennie.
Ciągle się rozwijam i poznaję ludzkie możliwości. Na przełomie 2017/2018 roku skończyłam Advance Teacher Training w Dubaju z Julią Martin.
W czerwcu 2018 roku na szkleniu dla nauczycieli w Tri Yoga Studio w Londynie poznałam wyjątkową nauczycielkę i autorkę wielu inspirujących książek o jodze – Donna Farhi.
W 2019 roku skończyłam szkolenia nauczycielskie Yin Jogi – również akredytowane przez organizację Yoga Alliance i rozkoszuję się praktyką Yin idealnym połączeniem i dopełnieniem Vinyasy praktyki

AGATA ZAGÓRSKA

Moje zainteresowanie kulturą i filozofią wschodu narodziło się po pierwszej podróży do Azji a miłość do jogi już po pierwszych zajęciach, w których uczestniczyłam w 2009 roku.
Zaczęłam praktykę od metody B.K.S. Iyengara, która dała mi solidne podstawy, dzięki naciskowi na precyzję, później spróbowałam bardziej dynamicznych form jogi jak Vinyasa i Ashtanga, które pokochałam za lekkość, energię, pracę z oddechem.
W tym czasie ukończyłam też studia w Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a tematem mojej pracy magisterskiej była joga oraz korzyści płynące z jej praktyki.
Następnie ukończyłam kurs nauczycielski u wspaniałej kobiety i nauczycielki, Basi Lipskiej Larsen – Ashtanga Vinyasa Yoga Teacher Training Course I (RYT 200), certyfikowany przez Yoga Alliance i zaczęłam prowadzić zajęcia w Samadhi Joga.
Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku „Relaksacja i joga” na wydziale rehabilitacji AWF-u, gdzie miałam okazję spojrzeć na jogę z bardziej naukowego punktu widzenia. Po studiach pozostała mi fascynacja anatomią i wciąż pogłębiam wiedzę na jej temat, ale też mam przyjemność uczyć anatomii układu ruchu na szkoleniach nauczycielskich prowadzonych przez Samadhi Joga.
Kiedy przeszłam przez swoją pierwszą ciążę i poród, zauważyłam jak niesamowicie ważną rolę odgrywa joga w przebiegu tego szczególnego okresu. Dlatego obecnie prowadzę zajęcia jogi dla kobiet w ciąży i postrzegam przeprowadzenie kobiet w tym okresie, w dobrym samopoczuciu, jako moją misję 🙂  Ukończyłam 20h Prenatal & Postnatal Teacher Training Course u Basi Lipskiej Larsen i jestem w trakcie certyfikacji przez Yoga Alliance na Registred Prenatal Yoga Teacher (RPYT). Ukończyłam również szkolenie z Treningu Medycznego kobiet w ciąży  (Medical Pregnancy Training), prowadzone przez położną Izabelę Dembińską.
Prywatnie jestem Mamą dwóch cudownych córek. Kocham naturę, ludzi, zwierzęta, dobrą, zdrową wegetariańską kuchnię. Interesuje mnie psychologia, rozwój osobisty. Staram się wprowadzać w życie zasady NVC (Porozumienia bez przemocy) oraz Rodzicielstwa Bliskości. Jestem istruktorem masażu Shantala (tradycyjnej sztuki masażu niemowląt i dzieci).

ANGELIKA KUCHARSKA

Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz mindfulness (ukończyłam studium nauczycielskie MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches. Certyfikat wydany przez IMA i POLIM). Posiadam również wykształcenie z dziedziny psychologii.
Joga i medytacja zmieniły moje życie. Po latach przewlekłego stresu i wypalenia zawodowego, z czasem i regularną praktyką odwróciły zmiany z tym związane. Dlatego zajmuję się przywracaniem równowagi w ciele i umyśle, pamiętając, że nie trzeba doprowadzić do kryzysu, żeby naprawdę nauczyć się odpoczywać i relaksować.
W obecnym momencie życia interesuję się szczególnie takimi zagadnieniami jak: uzdrawianie, automasaż (w tym joga twarzy), rozwijanie miłości i życzliwości do siebie i otoczenia, praktyka wdzięczności, medytacja, relaksacja oraz joga dłoni (mudry).
Od kilku lat z niezmienną radością prowadzę kursy redukcji stresu MBSR w oparciu o uważność, a także kursy: Medytacja to uzdrawianie, Self Love – Prosta droga do kochania siebie. Przygotowuję również kurs: Przestawiam się na dobrostan, szczęście i zadowolenie z życia. We wtorkowe wieczory prowadzę w studio zajęcia, których celem jest głęboka relaksacja.
Wartości, które wyznaję to: niekrzywdzenie, życzliwość i współczucie, szacunek, dobro, uprzejmość, spokój i zadowolenie z tego co mam.
Mam tą przyjemność, żeby na stałe współpracować ze studiem Samadhi Joga.

JOANNA BIERSKA

Praktykuję jogę od 1998 roku, wtedy też zostałam wegetarianką i spotkałam po raz pierwszy swojego Mistrza Vishwaguru Paramhans Swami Maheshwaranandę,znanego na świecie autora systemu „Yoga in Daily Life” /Joga w Życiu Codziennym/. Wtedy zrozumiałam, że joga to coś co chcę robić całe życie. Zaczęłam regularnie uczęszczać na Międzynarodowe Seminaria Jogi prowadzone przez mojego
Mistrza oraz innych nauczycieli, fizjoterapeutów i rehabilitantów, które odbywały się w Czechach, Austrii, na Węgrzech i na Słowacji. W 2001 roku zdałam egzamin nauczycielski i otrzymałam Międzynarodowy
Certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć jogi w tym systemie.
Na początku uczyłam jogi studentów na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie a po przeprowadzeniu się do Warszawy otworzyłam i prowadziłam Centrum Jogi /Ashram/, które było miejscem, gdzie każdy, kto przyszedł mógł doświadczyć jogi zarówno od strony fizycznej jak i duchowej. Następnie zaczęłam prowadzić zajęcia w różnych centrach jogi, salonach piękności, firmach, klubach a obecnie również dla chorych na stwardnienie rozsiane. Spełniam się w prowadzeniu jogi dla kręgosłupa, organizuję również Satsangi, czyli spotkania gdzie wspólnie można zgłębiać filozofie Jogi, śpiewać Mantry, Bhajany i dzięki takim spotkaniom duchowo wzrastać, organizuję także wyjazdy do swojego Mistrza oraz inne wyjazdy z jogą. Dzięki współpracy ze studiem Samadhi Joga mogę realizować te wszystkie cele.
Joga to rozwój, mądrość, którą można doskonalić całe życie, więc nadal się kształcę i uczęszczam na seminaria, również w Indiach. W Roku 2018 odbyłam duchową podróż w Himalaje, do jaskiń gdzie medytowali i żyli Wielcy Jogini należący do Linii Mistrzów, której mój Nauczyciel jest kontynuatorem i skąd promieniuje cały przekaz wiedzy i mądrości starożytnej jogi.
Poprzez jogę mogę służyć innym, pokazując drogę do tego co nieprzemijające, wieczne i trwałe, do radości i uniwersalnego światła będącego esencją każdej żywej istoty.
Interesuje mnie wszystko, co jest związane z rozwojem osobistym, doskonaleniem duszy, pracą nad swoim ego oraz otwieraniem serca na bezwarunkową miłość. Tę szansę daje nam życie, więc kocham życie i staram się zdrowo żyć oraz spędzać czas. Kocham ruch, naturę, śpiew, muzykę, ale też i dom, dobrą lekturę lub film i herbatkę:)

KASIA LEWANDOWSKA

Joga jest moja pasja, wypełnia cale moje życie. Praktykuje jogę od 11 lat i ciągle się rozwijam fizycznie i duchowo, odkrywając u siebie coraz nowe  możliwości. Jestem certyfikowanym  nauczycielem jogi Vinyasy (RYT 200 Yoga Alliance), łączącej ruch z oddechem, pozwalającej na płynne, miękkie przechodzenie od jednej asany do drugiej. Specjalizuję się w zajęciach dynamicznych, ale tez prowadzę zajęcia łagodniejsze typu slow flow oraz jogę dla kręgosłupa. Kocham ludzi i zwierzęta, mam dużo pozytywnej energii, którą chciałabym obdzielić cały świat.

MAGDA STĘPIEŃ

Jestem nauczycielką Vinyasa Jogi (Yoga Alliance RYT 200), pasjonatką mis dźwiękowych i gongów, różnych form relaksacji i terapii dźwiękiem oraz kinezjologii neuroenergetycznej i bioenergoterapii. Z zawodu jestem muzykiem, profesorem Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie i Akademii Muzycznej w Krakowie. Prowadzę m.in. jogę czakralną, zajęcia z nauki oddechu i medytacji oraz relaks w dźwięku mis tybetańskich.
Moją ulubioną asaną jest pozycja góry. Można ją wykonywać wszędzie – w metrze, w tramwaju, w kolejce do kasy w sklepie… Pozycja góry pozwala mi najpełniej odczuć czystą radość z tego, że jestem tu i teraz. Stopy sięgają po energię Ziemi, głowa wolna – buja w chmurach, oddech prostą jak strzała drogą dochodzi do każdej komórki. Joga to dla mnie sztuka życia, filozofia i praktyka, która sprawia, że odczuwasz, że każda chwila jest wyjątkowa, zarówno na macie, jak i poza nią. Wielką radością jest dla mnie również to, że mogę dzielić się moją pasją z innymi.

MAGDA SZAST

Joga to moja prawdziwa pasja, powołanie i ścieżka która wyznacza moje życiowe cele.
Od kilku lat prawie codziennie stawiam stopy na macie do jogi, szukając i odnajdując podczas praktyki to, co jest dla mnie w życiu bardzo istotne: siłę, spokój i wewnętrzną równowagę.
Jestem miłośniczką nurtu body & mind oraz wszelkich terapii i warsztatów zajęciowych, które traktują człowieka holistyczne zarówno na poziomie ciała fizycznego jak i dotykając aspektu duchowego Uważam, że tylko zintegrowanie ćwiczeń fizycznych i treningu mentalnego i relaksacyjnego pozwala na harmonijne i zrównoważone kształtowanie ciała i zwiększenie jego świadomości.
Moje zainteresowania zaowocowały kilka lat temu postanowieniem o podjęciu szkolenia nauczycielskiego akredytowanego przez międzynarodową organizację Yoga Alliance i jestem pewna, że jest to jedna z najlepszych w moim życiu decyzji. Łącząc pasję z pracą czuję się spełniona i zadowolona z życia.
Cieszy mnie, że podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowej wiedzy, która oprócz pracy z ciałem obejmuje również zdrowie psychiczne, terapię oddechem i pracę z energią stale wspiera mój rozwój.
Od kilku lat prowadzę również zajęcia wg metody pilates, zajęcia z kobietami w ciąży i seniorami.
Dobrze czuję się w żeńskiej energii, dlatego cyklicznie prowadzę warsztaty i zajęcia dla kobiet według autorskiej metody łączącej yin jogę (jogę powięziową) i tematykę pracy mięśni dna miednicy.
Jestem certyfikowaną masażystką i psychodietetyczką (studia podyplomowe w SWPS). Posiadam również I i II stopień naturalnego uzdrawiania metodą reiki.
Od niedawna studiuję również ziołolecznictwo czyli fitoterapię według zasad Tradycyjnej Chińskiej Medycyny.
Mam dwie dorosłe córki, z którymi uwielbiam spędzać wolne chwile .
Podążam za głosem serca i lubię dzielić dobro z innymi bo wiem, że to prosta droga do szczęścia.

ALICJA BOBER

Na pierwsze zajęcia jogi wybrałam się w 2008 roku z powodu kręgosłupa. Szybko doszłam do wniosku, że joga ma zbawienny wpływ nie tylko na wady postawy i od tamtego czasu starałam się regularnie uczęszczać na zajęcia, a od kilku lat codziennie praktykuję również sama. Praktyka własna w domu bardzo rozwinęła we mnie chęć dalszego odkrywania jogi i doskonalenia warsztatu, pomogła mi również wprowadzić więcej uśmiechu i pewności siebie. Po 11 latach praktyki po wielu szkołach jogi, wyjazdach z jogą i warsztatach przebytych w Polsce (m.i. u Tomka Pyrzewicza, Leszka Kawy, Roberta Spica) i za granicą, odważyłam się spełnić marzenie, aby zrobić certyfikat RYS200 Yoga Alliance w Indiach. Praktykuje głównie metodą Iyengara, Vinyasa, Hatha oraz Ashtange. Staram się czerpać z nich jak najwięcej i dostosować metodę do swoich sił każdego dnia. Uwielbiam doskonalić asany, stawiać sobie nowe wyzwania, ale co równie ważne, nauczyłam się odpuszczać. Staram się przekazywać, że joga to o wiele więcej niż asany. Ważna jest praca z oddechem, pozytywne nastawienie do siebie, pogłębianie świadomości i duchowość.