Yin Joga – stopy, nadgarstki, biodra

Instruktor:
MARTA HASKINS
Styl:
YIN JOGA, JOGA ŁAGODNA
Program:
YIN JOGA 60 MIN ROZLUŹNIENIA
Poziom trudności:
dla wszystkich, początkujący
Czas trwania:
60 min
Opis

Ta praktyka jest poświęcona przede wszystkim stopom, nadgarstkom oraz biodrom.

Yin Joga to uważna i spokojna praktyka przeznaczona dla wszystkich. Jest pasywną praktyką polegającą na ustawieniu ciała w asanach (często siedzących lub leżących) i trwania w nich od 2 do 5 minut lub dłużej, z dostępem do głębszych warstw powięzi. Yin joga działa na głębokich tkankach- ścięgnach, kościach, stawach i powięziach. Głównie w obszarze bioder, miednicy i dolnej częśći kręgosłupa. Utrzymując pozycję yin wykorzystujemy ciężar ciała i siłę grawitacji. Sprowadzanie uwagi i oddechu do konkretnej części ciała wytwarza wewnętrzne ciepło, poprawia ukrwienie i odżywienie narządów wewnętrznych. Praktyka yin stymuluje układ odpornościowy, odbudowuje kości, zwiększa mobilność stawów, zakres ruchu i elastyczność, angażuje przywspółczulny układ nerwowy. Równoważy energetycznie. Yin joga czerpie m.in. z tradycji tao (obserwacja rytmów Natury), starożytnej medycyny chińskiej (nauka o pięciu elementach, czakrach i meridianach). Przygotowuje do medytacji. Buduje cierpliwość i zaufanie do swojego ciała. Jest lekcją pokory i silnej woli. Stanowi alternatywę dla codziennego zagonienia i stresu, a także uzupełnienie dynamicznych (yang) zajęć jogi. Praktykujemy z intencją na wybranych liniach meridianowych. Nazywana «akupunkturą bez igieł» yin yoga jest sposobem samoleczenia.

Kontakt

ul. Mielczarskiego 1 lok E
02-798 Warszawa
poniedziałek - piątek
godzina 8 - 16

Dlaczego my?

Szkoła Samadhi Joga działa od 2009 roku. Wszyscy nasi nauczyciele
posiadają dyplomy i akredytację Międzynarodowej Organizacji Yoga
Alliance. Możecie nam zaufać. Jeśli macie jakieś pytania – piszcie 🙂

zajęcia z jogi online portal jogi

SZKOLENIA NAUCZYCIELSKIE

zajęcia z jogi online
Joga-Online 2020