#7 Vinyasa Yoga 60 z Alicją- Power Flow. Joga dynamiczna

Instruktor:
ALICJA BOBER
Styl:
VINYASA FLOW
Program:
VINYASA JOGA 60 MIN – SIŁA I ELASTYCZNOŚĆ
Poziom trudności:
średniozaawansowany, zaawansowany
Czas trwania:
60 min
Opis

Chcesz poprawić kondycję fizyczną? Zależy Ci na kształtowaniu swojej sylwetki? Preferujesz intensywne ćwiczenia? Mamy dla Ciebie program, który spełni Twoje oczekiwania. Joga Dynamiczna, czyli mocna praktyka dla chcących wzmocnić oraz obudzić swoje ciało inspirowana ashtangą oraz vinyasą. Charakteryzuje się pracą z ciężarem ciała oraz elementem rozciągania i pogłębiania pozycji z pomocą oddechu.
Zajęcia zawierają:
– pranamayamę,
– rozgrzewkę,
– dynamiczną praktykę,
– rozciąganie i zwolnienie tempa praktyki
W rozgrzewce oraz praktyce dynamicznej nie zastanawiamy się nad idealną asaną. Powtórzenia asan mają pomóc upłynnić przejścia między asanami oraz wzmocnić. Po tej dynamicznej sekwencji przechodzimy do rozciągania oraz skłonów, aby uspokoić ciało przed relaksem.
Polecana dla osób, które już praktykują i znają podstawowe pozycje.
Przeciwskazania: ciąża oraz kontuzje.

Style jogi – ashtanga

Jest wiele stylów i rodzajów jogi, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Ashtanga opiera się na systemie „ruch-oddech”, czyli vinyasa. To dynamiczna odmiana, która nazywana jest też medytacją w ruchu. Ten typ treningu spodoba Ci się, jeśli lubisz spory wysiłek fizyczny. Podczas praktyki wykonujesz tę samą, ustaloną serię asan. Poszczególne pozycje, postawy i przejścia między nimi są mocno zsynchronizowane z oddechem. Trzymając się zalecanej kolejności, osiągasz wytrzymałość, siłę i koncentrację umysłu. Regularne praktykowanie Ashtangi przynosi wiele korzyści:

  • zwiększa elastyczność ciała,
  • uczy samokontroli oraz panowania nad ciałem i umysłem,
  • poprawia kondycję i wzmacnia mięśnie,
  • uwalnia od stresu i wycisza umysł,
  • pomaga odnaleźć wewnętrzną harmonię,
  • podnosi pewności siebie i daje poczucie bezpieczeństwa,

Warto też pamiętać, że wysiłek podczas sesji przynosi wiele radości i gwarantuje sporą dawkę endorfin! 

Vinyasa joga czerpie z tradycji ashtangi

Program Power Flow jest inspirowany jogą Vinyasa. Oznacza on „ruch zsynchronizowany z oddechem”. Przy regularnych treningach i zaangażowaniu Vinyasa pomoże Ci schudnąć. Jej celem jest osiągnięcie równowagi w ciele i umyśle. W trakcie ćwiczeń wyrównujesz zamierzoną sekwencję pozycji z oddechem. Najważniejsza jest płynność. Wdech zwykle wiąże się z otwartymi ruchami w górę. Sesje są dosyć intensywne, jeśli więc lubisz porządnie się zmęczyć i spocić, ta odmiana jogi jest idealna dla Ciebie.

Joga dynamiczna dla spokoju ducha i pięknej sylwetki

Jeśli regularnie praktykujesz Astangę szybko zauważysz efekty. Wiele pozycji wykonuje się na zaciśniętych mięśniach Kegla, dzięki czemu wzmacniasz mięśnie głębokie. Są one istotne dla prawidłowej postawy i pozwolą Ci w pełni kontrolować swoje ciało. Im częściej powtarzasz program, tym lepsze i szybsze efekty uzyskasz. Joga dynamiczna świetnie rzeźbi i wysmukla ciało. Powtarzalny wysiłek fizyczny redukuje też ilość hormonu stresu w organizmie. Oprócz tego stosowanie specjalnych technik oddechowych poprawia natlenienie komórek ciała. Ma to niezwykle pozytywny wpływ na umysł i samopoczucie.

Trenuj jogę dynamiczną w domu!

Nie czekaj i zacznij swoją przygodę z programem Power Flow już teraz! To joga dynamiczna, po której poczujesz się jak nowo narodzony. Praca z oddechem, pogłębianie świadomości, kontrola własnego ciała i niezwykła duchowość pozytywnie wpłyną na Twoją samoocenę. Odnajdziesz wewnętrzną harmonię i przy okazji wypracujesz piękną, smukłą sylwetkę!

Kontakt

ul. Mielczarskiego 1 lok E
02-798 Warszawa
poniedziałek - piątek
godzina 8 - 16

Dlaczego my?

Szkoła Samadhi Joga działa od 2009 roku. Wszyscy nasi nauczyciele
posiadają dyplomy i akredytację Międzynarodowej Organizacji Yoga
Alliance. Możecie nam zaufać. Jeśli macie jakieś pytania – piszcie 🙂

zajęcia z jogi online portal jogi

SZKOLENIA NAUCZYCIELSKIE

zajęcia z jogi online
Joga-Online 2020