ODDECH NADI SHODANA

Instruktor:
MARTA HASKINS
Styl:
PRANAYAMA
Program:
MEDYTACJA - ODDECH – RELAKS
Poziom trudności:
dla wszystkich
Czas trwania:
15 min
Opis

Nadi Shodhana, znana również jako Naprzemienne Oddychanie Nozdrzami, może mieć głęboki wpływ na Twoje ciało, umysł i układ nerwowy. Jest to proste i potężne narzędzie, które większość ludzi może wykorzystać jako prostą i skuteczną praktykę oczyszczenia umysłu i uspokojenia całego siebie. Praktyka polecana przy bólach głowy, migrenach, problemach z zatokami i nadmiernym stresem.

Tłumaczenie Nadi Shodhana jest dość proste. Nadi oznacza „kanał”, a Shodhana oznacza „oczyszczenie”. Celem tego oddechu jest oczyszczenie kanałów ciała subtelnego i fizycznego. Dla każdego z nas, mniej więcej co 90 minut, będziemy mieli naprzemienną dominację nozdrzy. Oznacza to, że którekolwiek nozdrze jest dominujące, ma pewien wpływ na to, które części układu nerwowego i mózgu są bardziej stymulowane, wpływając na jasność umysłu i ogólną zdolność do funkcjonowania na różne sposoby.

Oprócz dostarczania większej ilości tlenu do krwi niż zwykłe oddychanie, Nadi Shodhana koi nerwy, pomaga wyciszyć umysł i równoważy subtelną energię ciała. Chociaż istnieje wiele rodzajów pranajamy i sposobów, w jakie możemy kierować oddechem, aby osiągnąć określone efekty, Nadi Shodhana jest dostępna dla prawie każdego i jest skuteczna w codziennych stresach. Wykonuj ten oddech rano na pusty żołądek lub może być pomocny o każdej porze dnia. Ten rodzaj oddechu, wykonywany konsekwentnie, może mieć istotny wpływ na układ nerwowy i poprawę ogólnego samopoczucia.

Kontakt

ul. Mielczarskiego 1 lok E
02-798 Warszawa
poniedziałek - piątek
godzina 8 - 16

Dlaczego my?

Szkoła Samadhi Joga działa od 2009 roku. Wszyscy nasi nauczyciele
posiadają dyplomy i akredytację Międzynarodowej Organizacji Yoga
Alliance. Możecie nam zaufać. Jeśli macie jakieś pytania – piszcie 🙂

zajęcia z jogi online portal jogi

SZKOLENIA NAUCZYCIELSKIE

zajęcia z jogi online
Joga-Online 2020