Yin Joga – praktyka podczas

Świadomy kręgosłup – skręty, rozciągania,

Sesja jogi dla kręgosłupa na

Ulga dla kręgosłupa – sesja

Joga dla kręgosłupa – sesja

Praktyka dla osób długo siedzących

Zajęcia dla osób, które często

Zajęcia dla wszystkich, którzy dużo

Joga dla kręgosłupa  – sesja

Joga dla kręgosłupa – sesja

10/45

Z roku na rok rośnie popularność jogi. Kiedyś kojarzyła się głównie z dziwnymi nazwami asanów i pozycjami, które wyglądały na niewykonalne. Na szczęście świadomość oraz wiedza ewoluowały i coraz więcej osób regularnie ją praktykuje. Nic dziwnego, bo szczególnie treningi dla początkujących są naprawdę przyjemne. W dodatku ćwiczenia można wykonywać w domu.

Czy joga jest dla mnie?

Spróbuj, a przekonasz się, że tak! Joga dla początkujących to zbawienna aktywność dla każdego, niezależnie od wieku, płci, kondycji i wagi. Myślisz, że spokojne, powolne zmienianie pozycji jest zbyt statyczne? Obawiasz się, ze szybko się znudzisz? Jest tak wiele jej odmian i stylów, że z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Niektóre polegają na powolnym wykonywaniu pozycji. Inne są dynamiczne i bardziej wymagające. To wspaniała forma relaksu połączonego z rozwojem ciała i umysłu. Po udanym treningu wypełni Cię fala spokoju i satysfakcji. A następnego dnia zapewne poczujesz mięśnie, o których istnieniu nie miałeś pojęcia!

Po co praktykować jogę?

Nie ma jednej właściwej odpowiedzi. Niektórzy praktykują, bo potrzebują wyciszenia. Chcą pozbyć się stresu i uspokoić myśli. Inni chcą ujędrnić i uelastycznić ciało. Są tacy, którzy stawiają na rozwój duchowy. Z pewnością to forma aktywności, która przynosi zbawienne efekty osobom, które pracują w pozycji siedzącej. Joga, szczególnie dla początkujących przynosi szybkie efekty. Wśród głównych zalet praktykowania można wymienić to, że:
- wzmacnia mięśnie, stawy i ścięgna,
- dodaje energii do działania i witalności,
- pozytywnie wpływa na układ nerwowy, immunologiczny i pokarmowy,
- oczyszcza ciało z toksyn,
- redukuje stany napięcia, 
- pomaga zredukować wady postawy,
- uwalnia endorfiny, czym pozytywnie wpływa na nastrój.
Chcesz zostać początkującym joginem? Doskonale! Szybko zauważysz korzyści wynikające z praktykowania jogi.

Wypróbuj programy dla początkujących i zostań joginem już dziś

Wśród naszych programów znajdziesz zajęcia, które będą idealnie dla wszystkich początkujących joginów. Zacznij od krótszych, 30-minutowych sesji. Poczuj ich zbawienny wpływ na Twoje ciało i umysł. Z czasem wypróbuj też dłuższe praktyki. Przyłącz się do nas, a szybko docenisz efekty.